top of page

Regulamin

§ 1 Wstęp
 
1.1.Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług prezentowanych w serwisie internetowym  www.auto-check24.pl, świadczonych przez firmę APLA Piotr Łasisz z siedzibą we Wrocławiu ul. Gorlicka 76/5, posiadającą numer: , NIP: 8951746677, tel. 667-913-894, email: autocheck24pl@gmail.com
1.2. Z chwilą zawarcia umowy Klient potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem oraz oświadcza, że jest świadomy tego, że akceptując niniejszy Regulamin nie ma możliwości na odstąpienie przez Klienta od Umowy po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę.
 
§ 2 Definicje 

2.1. W niniejszym Regulaminie, używa się pojęć o następującym znaczeniu:
2.1.1. Usługodawca – APLA Piotr Łasisz z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Gorlickiej 76/5.
2.1.2. Usługi - oferowane przez Usługodawcę usługi określone w pkt 3.
2.1.3. Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która akceptuje niniejszy Regulamin oraz zleca Usługodawcy wykonanie Usług.
2.1.4. Serwis internetowy - platforma internetowa działająca pod adresem internetowym www.auto-check24.pl prezentująca Usługi i umożliwiająca Klientowi zapoznanie się z ofertą Usługodawcy a kolejno złożenie Zamówienia na wykonanie usługi.
2.1.5. Zamówienie – deklaracja Klienta, w którym wskazuje on Usługę, i pozostałe informacje niezbędne do jej zrealizowania.
2.1.6. Cennik – sporządzone przez Usługodawcę zestawienie cen proponowanych Usług
2.1.7. Raport – dokument dotyczący sprawdzanego pojazdu sporządzony przez Usługodawcę.
 
§ 3 Świadczenia Usługodawcy 

3.1.Usługodawca oferuje Klientowi usługi związane ze sprzedażą samochodów używanych, sprawdzenie zgodności opisu oferty sprzedaży pojazdu ze stanem faktycznym, sprawdzenie stanu pojazdu. Usługodawca nie zajmuje się sprzedażą, czy też kupnem samochodów.
3.2.Opis usług znajduje się w Serwisie internetowym w zakładce Oferta.
3.3.Czas trwania umowy pomiędzy Usługodawcą, a Klientem obejmuje czas od potwierdzenia przez Usługodawcę przyjęcia złożonego przez Klienta zlecenia-  do realizacji oględzin w przypadku obecności Klienta przy oględzinach, bądź do momentu wysłania na adres e-mail Klienta raportu końcowego w przypadku nieobecności Klienta przy oględzinach 
 
§ 4  Warunki korzystania z Serwisu internetowego 

4.1.Właścicielem Serwisu internetowego jest Usługodawca.
4.2.W celu korzystania z Serwisu internetowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet oraz konta poczty e-mail.
4.3.Nazwa, budowa, wizualizacja, baza danych, informacje, zdjęcia oraz elementy graficzne i wszystkie inne przedmioty znajdujące się w Serwisie internetowym pozostają pod ochroną prawa, a Usługodawca nie udziela żadnych praw do żadnego z wyżej wymienionych składników żadnej osobie trzeciej.
 
§ 5 Dane osobowe i polityka prywatności 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r. (RODO) informuję że:
5.1. Administratorem danych osobowych jest Apla Piotr Łasisz, z siedzibą we Wrocławiu 51-314, ul. Gorlicka 76/5,                        Kontakt telefoniczny : 667-913-894, lub za pośrednictwem poczty email: autocheck24pl@gmail.com
5.2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu kontaktu, realizacji usługi i wystawienia stosownego dokumentu sprzedaży. 
5.3. Odbiorcą danych osobowych Klienta jest Administrator będący jednocześnie wykonującym zlecaną usługę oraz Biuro Rachunkowe rozliczające działalność gospodarczą Usługodawcy.  
5.4. Podstawą prawną przetwarzania podanych danych osobowych jest udzielona przez Klienta zgoda ( art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i w dowolnym momencie przysługuje Klientowi prawo do wycofania zgody. Cofnięcie zgody jest możliwe poprzez kontakt za pośrednictwem poczty emailautocheck24pl@gmail.com
5.5. Dane osobowe Klienta nie są w żaden sposób eksportowane.  
5.6. Dane osobowe Klienta przetwarzane są tak długo, jak długo Klient korzysta z usług Usługodawcy. Dane osobowe Klienta przetrzymywane są zgodnie z prawem dla okresu przechowywania dokumentacji księgowej dla prowadzonej działaności. 
5.7. Klient posiada prawo dostępu do danych, zmiany danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych oraz skargi do organu nadzorczego - w przypadku gdy przetwarzanie Klienta danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
5.8.Jeżeli dane podane przez Klienta okażą się nieprawdziwe, Usługodawca ma prawo do natychmiastowego zerwania umowy z winy Klienta. Jeśli podanie nieprawdziwych danych spowoduje stratę Usługodawcy, może on pociągnąć Klienta do odpowiedzialności na zasadach ogólnych wynikających z prawa.
 
§ 6  Realizacja Usługi 

6.1. Aby złożyć zamówienie na Usługę oględzin pojazdu, Klient:
6.1.1. Kontaktuje się z Usługodawcą telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty email z deklaracją skorzystania z usługi, uzyskując od Usługodawcy potwierdzenie możliwości jej realizacji w terminie i miejscu opisanym przez Klienta
6.1.2. Przesyła za pośrednictwem formularza ze strony www.auto-check24.pl zgłoszenie zawierające:
- Imię i Nazwisko Klienta
- Email Klienta
- Numer telefonu kontaktowego Klienta
- Link do ogłoszenia sprzedaży pojazdu którego dotyczy zgłoszenie oraz ewentualne indywidualne uwagi Klienta
- Akceptację Regulaminu auto-check24
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności auto-check24
6.1.3. Realizuje płatność na wskazany rachunek bankowy, zgodnie z załączonymi w korespondencji email wyliczeniami całości usługi ( dojazd, oględziny).
6.1.4. W przeciągu godziny od otrzymania przez Usługodawcę kompletnej treści zamówienia , Usługodawca ma prawo zrezygnować z jego realizacji bez podania przyczyny
6.1.5.  W przypadku odrzucenia zlecenia Klienta, Usługodawca informuje o tym Klienta oraz zwraca Klientowi niezwłocznie całą zapłaconą kwotę
6.1..6 Klient w sposób oczywisty i świadomy wyraża zgodę na brak możliwości odstąpienia od Umowy po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę.
6.1.7. Usługodawca zobowiązuje się przystąpić do wykonywania Usługi w dniu i godzinie ustalonej z Klientem, lecz po przyjęciu zamówienia Klienta oraz zarejestrowaniu wpłaty ceny za Usługę
6.1.8. Jeżeli Klient odstąpi od Umowy w trakcie realizacji Usługi, obowiązany jest zwrócić Usługodawcy odpowiednie koszty, zgodnie z informacją przekazana przez Usługodawcę
6.1.9. Klient może odstąpić od Umowy kontaktując się telefonicznie bezpośrednio z Usługodawcą 
6.1.10. Zamawiając Usługę, Klient zobowiązany jest przekazać Usługodawcy rzetelne i prawdziwe dane dotyczące istniejącego w rzeczywistości pojazdu, którego Usługa ma dotyczyć, uzgodnić z osobą sprzedającą pojazd lub jego właścicielem dostępność pojazdu w celu wykonania Usługi oraz uzyskać zgodę tych podmiotów na wykonanie oględzin. Po stronie Klienta jest uzgodnienie z osobą sprzedającą pojazd, że pojazd w dniu oględzin nie będzie uruchamiany do czasu sprawdzenia (zimny silnik)..
6.1.11. Klient może zlecić Usługodawcy kontakt ze sprzedawcą, uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji dotyczących stanu technicznego pojazdu, oraz umówienie terminu i okoliczności oględzin. Usługodawca wówczas nie bierze odpowiedzialności za wycofanie się sprzedawcy pojazdu ze złożonych deklaracji. 
6.2. Usługodawca do końca dnia w którym zostało zrealizowane zlecenie zobowiązuje się przesłać za pośrednictwem poczty email raport końcowy zawierający opis i zdjęcia sprawdzanego pojazdu według oferty zawartej w Serwisie internetowym.
6.3. W przypadku obecności Klienta przy oględzinach pojazdu, wszelkie parametry i informacje dotyczące stanu pojazdu są przekazywane bezpośrednio ustnie Klientowi bez wypełniania raportu w formie pisemnej i bez wykonywania dokumentacji fotograficznej
6.4. W razie chęci uzyskania od Usługodawcy raportu z oględzin w których Klient uczestniczył, Klient jest obowiązany poinformować o tym fakcie Usługodawcę jeszcze przed przystąpieniem do czynności związanych z ofertą
6.5. Aby skorzystać z usługi doradztwa technicznego - Wyszukania i wskazania potencjalnie wiarygodnych ogłoszeń Klient:
6.5.1.Kontaktuje się z Usługodawcą telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty email z deklaracją skorzystania z usługi
6.5.2. Przesyła za pośrednictwem formularza ze strony www.auto-check24.pl zgłoszenie zawierające:
- Imię i Nazwisko Klienta
- Email Klienta
- Numer telefonu kontaktowego Klienta
- Szczegóły dotyczące poszukiwanego pojazdu tj. preferencje jakimi będzie się kierował Usługodawca przy poszukiwaniu samochodu
- Akceptację Regulaminu auto-check24
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności auto-check24
6.5.3. Oczekuje na zwrotną wiadomość email z informacją o potwierdzeniu przyjęcia zlecenia i danymi do realizacji przelewu. Przelew należy zrealizować "z góry"
6.6. Usługodawca we własnym zakresie weryfikuje dostępne na portalach sprzedażowych ogłoszenia, kontaktuje się ze sprzedawcami celem pozyskania potrzebnych informacji a kolejno przesyła drogą sms/ email ( wedle uznania Klienta) potencjalnie warte oględzin ogłoszenia.
6.7. Do decyzji Klienta pozostaje akceptacja kosztów samych oględzin ( usługa niezależna od usługi doradztwa technicznego i płatna osobno) w rozumieniu kosztów przeglądu oraz dojazdu/ powrotu. 
6.7. Usługa doradztwa technicznego kończy się w momencie zakupu przez Klienta samochodu lub w momencie rezygnacji Klienta usługi z przyczyn niezależnych od Usługodawcy. 
6.8. Wykonawca podejmując się współpracy w zakresie doradztwa technicznego nie wskazuje i nie gwarantuje okresu w którym Wykonawca wskaże stosowne ogłoszenie a Klient zakupi samochód. Powodzenie działań zależne jest od wielu czynników niezależnych od Usługodawcy. 

§ 7 Koszty Usługi 

7.1.Koszty Usługi są przedstawione w Cenniku zawartym w Serwisie internetowym
7.2. Przedstawione ceny są cenami brutto
7.3. Koszty dojazdu do miejsca realizacji Usług (opłata za każdy przejechany kilometr w dwie strony- tam i z powrotem);
 
§ 8 Odpowiedzialność 

8.1. Raport jest wykonywany z wyjątkowym zaangażowaniem i starannością
8.2 .Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wnioski, które wyciągnął Klient z dokumentów opracowanych przez Usługodawcę
8.3. Usługodawca nie jest rzeczoznawcą a przesłany raport nie może być wykorzystany jako dokument określający wartość pojazdu
8.4. Przekazane informacje/ przesłany raport to czyste dane wynikające z rzeczywistego stanu pojazdu. Zapisy nie są ofertą handlową, nie mogą być traktowane jako wskazówki dla Klienta. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wnioski, które przyjął Klient po otrzymaniu raportu
8.5.Przekazane informacje/raport nie może być traktowany jako sugestia o propozycji kupna bądź też zniechęcenia do kupna pojazdu.
8.6.Przekazane informacje/ raport z oględzin pojazdu nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Klienta wobec Usługodawcy dotyczących sprawdzanego pojazdu. Usługodawca nie udziela ponadto żadnych gwarancji lub rękojmi dotyczących sprawdzanego pojazdu.
8.7.Usługodawca dokłada wszelkich starań, by dane zawarte w Raporcie były jak najbardziej dokładnym i zgodnym ze stanem faktycznym opisem stanu samochodu w momencie dokonywania oględzin, korzystając z dostępnych mu podczas wykonywania Usługi narzędzi. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za celowe, skuteczne zatajenie wad samochodu przez osobę sprzedającą samochód lub właściciela samochodu, lub za usterki i wady, które zostaną ujawnione po dacie i godzinie dokonaniu oględzin. Samochód używany mogą posiadać wady ukryte niemożliwe do wykrycia przez usługodawcę w dniu sprawdzania jego stanu, bądź być niefabrycznie blacharsko naprawiany w sposób niemożliwy do wykrycia. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za tego typu sytuacje.  
8.8. Raport zawiera datę i godzinę sporządzenia. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje, kiedy stan  samochodu określony w Raporcie różni się od stanu faktycznego pojazdu po dacie i godzinie wskazanej w Raporcie.
8.9. Dokonując płatności za Usługę Klient akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i potwierdza, iż wie i akceptuje to, że wynik oględzin, czy komentarz Usługodawcy nie są równoznaczne z gwarancją na sprawdzany pojazd, a cała odpowiedzialność prawna zakupu pojazdu stoi po stronie Klienta.
8.10. Raport z oględzin może być wykorzystywany tylko i wyłącznie do celów prywatnych, a nie komercyjnych. W przypadku wykorzystania raportu, opinii lub informacji albo rekomendacji w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem, Usługodawca może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych.
9811. W razie chęci uczestniczenia Klienta przy oględzinach, Klient zwyczajowo dojeżdża do miejsca oględzin we własnym zakresie. W przypadku dojazdu Klienta do miejsca oględzin pojazdem Usługodawcy wraz z Usługodawcą, Usługodawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sytuacje losowe i ewentualne szkody Klienta powstałe z winy bądź nie z winy Usługodawcy -  na wskutek kolizji / wypadku drogowego mającego miejsce podczas dojazdu do miejsca oględzin lub podczas powrotu z miejsca oględzin. Klient oświadcza, że nie będzie rościł żadnych praw do odszkodowania czy zadośćuczynienia na wskutek uszczerbku na zdrowiu/ życiu będącego wynikiem kolizji/ wypadku drogowego podczas podróży pojazdem Usługodawcy.

§ 9 Reklamacje 
9.1. Zgłoszenia reklamacyjne Klient może składać za pomocą wiadomości e-mail na adres Usługodawcy podany w Serwisie internetowym lub telefonicznie.
9.2. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Usługodawcę.

§ 10 Prawa autorskie 

10.1. Raport stanowi utwór w rozumieniu przepisów o prawach autorskich, a autorem jest Usługodawca.
10.2. Korzystanie z utworów, o których mowa w punkcie 10.1., a w szczególności ich zmiana, powielanie, udostępnianie osobom trzecim, wykorzystywanie w celach innych niż określone w niniejszym Regulaminie bez zgody Usługodawcy jest zakazane. Zgoda Usługodawcy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10.3. Klient może korzystać z utworów, o których mowa w ustępie 10.1., w celach prywatnych, a także niekomercyjnych, pod warunkiem, że nie narusza to interesów Usługodawcy.
 
§ 11 Postanowienia końcowe 

11.1.Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
11.2.W przypadku zmian w Regulaminie Usługodawca udostępnia nowy tekst Regulaminu w Serwisie. Umowy w trakcie realizacji zostaną wykonane na dotychczasowych zasadach.
11.3.W przypadku sporów, które mogą wyniknąć pomiędzy Usługodawcą, a Klientem, Strony zobowiązują się przede wszystkim załatwić spór polubownie. Jeżeli nie będzie to możliwe spór rozstrzygnięty zostanie przez sąd, którego właściwość zostanie ustalona na podstawie przepisów prawa.

bottom of page